Konzultace - Ulzibat

14.11.2014 20:02

14. 11. 2014 jsme vycestovali do Kladna na konzultaci ohledně operace Ulzibat. Byla jsem nervózní. Před vstupem do ordinace jsem si připadala jako před maturitou. Neumím ten pocit popsat, ale asi jsem TAK MOC chtěla, aby to dobře dopadlo, až jsem z toho byla celá nesvá.

Po setkání s doktorem, operatérem, to ze mě ale všechno spadlo. Milý, mladý člověk, empatický, který dokonce vypadal, že ví, co dělá. Vyptal se na všechny podrobnosti o diagnóze a pak určil tři (teda, vlastně čtyři) oblasti, kde bude operovat – pata, achilovky a svaly pod kolenem. Plus by rád operoval sval okolo pravého oka, že prý mi ujíždí (to neřekl nic nového) a rád by to napravil.

Z konzultace mám moc dobrý pocit. Operace samotná by měla by proběhnout na jaře, o termín se s Vámi ještě podělím. Nicméně, čím dál tím víc si myslím, že je to cesta. Správná cesta. Cesta jak ven z DMO.
Díky, že jste se mnou.
M.